Laatulupaus

1. Tarjottavat liikennepalvelut

Rautaveden Liikenne Oy tarjoaa linja- ja ostoliikenne palveluja Pirkanmaan ja Satakunnan alueella.

Yhtiön kotipaikka on Sastamala.

Liikenne on luvaranvaraista.

2. Palveluista ja niiden muuttumisesta tiedottaminen

Reiteistä, aikatauluista ja mahdollisista muutoksista tiedotamme painetuissa aikataulujulkaisuissamme
sekä seuraavilla sivustoilla:

www.matkahuolto.fi
www.rautavedenliikenne.fi
www.facebook.com/rautavedenliikenne

3. Käytössä olevat liput ja niiden hinnat

Linja- ja ostoliikenteessä kelpaavat kaikki Matkahuollon myymät liput sekä Seutulippu.

Myös kuljettajat myyvät lipun autosta.

Hintataulukko löytyy rautavedenliikenne.fi -sivustolta.

4. Informaatio - ja lippujärjestelmät

Yhtiömme asiakaspalvelu on auki ma-pe klo 8-16.

Mahdollisten häiriötilanteiden varalle päivystys toimii ma-pe klo 16-18 numerossa 050 3007440

Yrityksemme kuuluu Matkahuollon lippujärjestelmään.

5. Käytössä olevat ajoneuvot

Ajoneuvokalustomme on 2 pienoisbussia ja 3 isoa bussia.

Kaikki säännöllisessä käytössä olevat autot ovat vuosimallia 2009 tai uudempia.

Varusteina autoissa on mm. ympäristöystävälliset moottorit, turvavyöt, luistonesto ja ajonvakautus järjestelmät.

Pyrimme suorittamaan kuljetustehtävämme kulloiseenkin tehtävään parhaiten sopivalla kalustolla.

Huollamme autokalustomme säännöllisesti, jotta matkustaminen on miellyttävää ja turvallista.

Kaluston siivoamme päivittäin.

6. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

Internet-sivuillamme olevan palautelomakkeen ja muun palautteen kautta toivomme saavamme tietoa palvelujemme onnistumisesta ja kehittämistarpeista.

Palautteiden johdosta tarvittaviin korjaustoimenpiteisiin ryhdytään mahdollisimman nopeasti.

7. Valitustenkäsittely, hinnanpalautus, sopimuksen purku ja vahingonkorvaus

Matkalipun hinta voidaan palautta tapauksissa, joissa voidaan selvästi osoittaa virheen johtuvan kuljettajan toiminnasta. Hyvityksenä käytetään usein vapaalippua.

Kaluston rikkoontumistapauksissa järjestämme korvaavan kuljetuksen mahdollisimman nopeasti.

Viivytyksestä johtuvia kuluja ei korvata.

Kaikki automme ovat vakuutettuja.

Matkan aikana särkyneet tai kadonneet matkatavarat korvataan ensisijaisesti matkustajan omasta matkavakuutuksesta.

Asiakkaan itse lastatessa tavaransa bussiin ne ovat hänen vastuullaan.

Pyrimme aina siihen, että vuorot ajetaan aikataulun mukaisesti.

Kuitenkin sää-, keli,- tai liikenneolosuhteista johtuvia viivästyksiä tai reittimuutoksia sattuu toisinaan ja näistä johtuvia välittömiä tai välillisiä kuluja ei korvata.

Kuljettajien ensisijainen tehtävä on huolehtia matkan turvallisuudesta ja aikataulun noudattaminen on toissijainen tehtävä.

8. Vammaisten ja liikuntarajoitteisten palvelut

Linjaliikenteessä kuljettajamme mielellään auttavat liikuntarajoitteisia henkilöitä autoon nousussa ja poistumisessa.



Erkki Siivonen, liikenteestä vastaava johtaja